FÖRLÅT!

Förlåt att jag inte har uppdaterat något nu. Jag har verkligen inte haft tid för det, fullt upp hela helgen!
I fredags kom Ryan hem till mig ganska direkt efter att jag klippte mig, satte igång och spelade en del sen kom Hannah och Moa hem till mig, vi drack lite Fanta och kollade film och hade mysigt. Sen kom Josephine också! Kvällen fortsatte med, spel films snack & mys :) Dom åkte hem runt 02:?? tiden. Sen fortsatte jag och Ryan och spelade (mini LAN) så att säga.
Lördagen såg ganska liknande ut Hannah , Moa & Gustav kom hem till mig och vi satt och kollade på film fram till klockan 03:10 sen åkte Gustav hem och Hanna & Moa missade sin buss så dom åkte hem vi 05:10 istället :) och vi var lite för trötta för att spela så vi drog på en sista film som vi tittade på tills vi somnade!
Söndagen var jäääkligt deg, jag och Ryan gick upp vid 14:30 och spelade lite, städade åt och spelade lite till så gick han hem runt 21:40 tror jag.
IDAG! Ska jag beställa min nya mobil så den hoppas jag kommer i morgon eller på onsdag. Kan ju passa på att kolla runt lite om nån vet något om någon fest eller något annat till helgen?! Gäller ju att vara ute i god tid så att säga ;) Så lämna en kommentar eller ring mig om ni vill ha med mig och Ryan!!
Mina lovade bilder från klippningen! Kommentera och säg vad ni tycker!!

Kommentarer
Postat av: Lina

åhhh du e så jävla snygg! jag har lust o bara bita tag i lille örsnibben på diig! :)



//Lina grrr

2011-02-06 @ 23:29:38
Postat av: Charlie

fan vilket äckel du är lina ska fan smiska dig med en missbildad gurka. USCH!

2011-02-06 @ 23:31:28
Postat av: Lina

åhh charlie förlåt!!! när jag såg dig blev jag helt tokig! wille e en fjolla jämfört med din manliga manlighet!

2011-02-06 @ 23:33:11
Postat av: Charlie

jaa de säger dom alla tillslut...

2011-02-06 @ 23:34:10
Postat av: pzcnxakdngx

Rogajo qikixehot tigom ow xotojoseg iyuwipasu, cul kuxuki henukur evizac akijomapun ibem.

2012-10-16 @ 08:52:12
URL: http://www.aburicuwi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0