Äntligen uppdatering!!

ledsen för att det har varit torrt på uppdateringsfronten idag! Har jobbat i Köket idag och då har jag som sagt som ni antagligen förstår inte någon tillgång till internet där :(
Men nu har jag !! Som sagt varit i köket och jobbat där, gjorde lite smått & gott där, helt okej dag faktiskt. Tyvärr inte så mycket att skriva om. Skulle ju ha åkt in till Göteborg och träffat min kusin där men hinner inte göra det idag för jag ska sälja en gammal mobil så jag hinner inte åka nån stans:(  Så det blir faktiskt till att stanna hemma och ta det lugnt & titta på lite film som jag råkade somna till igår när jag skulle se den (hann bara se typ 10 minuter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0