Sorry för dåligt med inlägg:(

ledsen att jag inte har uppdaterat på några dagar, har haft fullt upp med att försöka fixa mitt internet hemma för min laptop. Det har varit massa internet knas för mig, ena dagen funkar det, andra inte.
Men tänkte passa på att skriva lite nu när jag sitter i skolan :)

Kom ju hem från karlskoga i söndags. Var ju sjukt roligt och massa mys där :) 100 % mys från fredag till söndag, tack Cribbe Tack Erik, tack Emma Tack Eve :) tack alla ! :D
Usch för ressan upp som tog 4 timmar galet segt, men haha det var ganska roligt vid vissa tillfällen då det satt en kines framför mig som försökte konstant mata mig med massa knas godis.
-Vill du ha en godis?
-Nej tack det är lugnt för mig.
-Är du säker på att du inte vill ha?
-Haha ja, Jag är ganska säker på det. :)

2 min senare.

-Vill du ha godis nu då?
-haha NEJ haha nej säger jag ju, jag vill inte ha något godis!
-well OK, jag lägger påsen här framför dig om du ångrar dig.
-Men det kommer jag inte att göra. haha...

2 min senare igen.

-Vill du ha nu då?!
-NEEEEJJJJ!!!
(hon som satt brevid mig.)
-Jag tror inte att han vill ha några godisar från dig!

haha och så fortsatte det i 4 timmar drygt :)  Resan hem däremot var ganska lugn och skön, tog bara 2 timmar. På fredag åker jag dit igen och ska bo hos Cribbe/Erik igen.
Tänkte ladda upp en bild från tåget också :)

JUST DET! Igår så träffade jag och en kompis Håkan Hellström! :D Vi satt och snackade i drygt 15 min typ, inte länge men helt sjukt grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0