Kvällsuppdatering!

Ligger i min säng och kollar på en gammal favoritfilm tillsammans med mina chips och min O´Boy såklart!

Just det! Från och med nästa vecka kommer min blogg handla om lite mer än bara mig så att säga, jag känner att den har blivit lite för ego för att vara en bra blogg, så det kommer handla lite om mode, mat, filmer, musik och ja en gnutta av min vardag också såklart, skulle kännar lite skumt med en blogg om mig som inte handlar om mig så att säga!.
För alla er som har mitt nummer så blir det till att spamma mig i morgon för jag kommer behöva all socialitet som finns! Ska sitta på ett tåg i 3½ timma, skall ju till karlskoga i morgon bitti :) "Stannar tills söndag" & uppdatering kommer såklart ändå!

Tyvärr kommer det inte någon dagenslåt idag och dessvärre ingen bild heller men det kommer dock en dagens film!

Dagens film: Pirates of caribbean . At World's End


Kommentarer
Postat av: William Marklund

hehee tycker du det ? danke :) men själv tycker jag att iallafall den översta var förskräklig :D

2010-09-23 @ 23:31:16
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: William Marklund

din kväll låter rolig där borde man ha varit :D

2010-09-23 @ 23:31:39
URL: http://williammarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0